سلام خدمت دوستان عزیز

قرار شد من در این خصوص خدمت شما نکاتی رو یادآور بشم

اول از همه باید تاکید کنم که من خودم واسه سال دوم این مشکل رو داشتم و انگیزه ای واسه شروع دوباره در خودم نمیدیدم

تا اینکه به مرحله نهایی المپیاد رفتم و اونجا به این باور رسیدم که هر کاری با تلاش ممکنه

ببینید اولین اقدامی که شما باید در این بازه زمانی انجام بدین ریختن یک برنامه نسبتا مشخص و معلومه و ساختار درسی تون رو تا جایی که میتونین اصلاح کنین

حالا این صحبت ها یعنی چی؟

ببینید نه تنها دوستانی که سال دومشونه بلکه همه باید بدونن قراره تابستون به چه اهدافی برسن و پاییز و زمستون و مابقی راه به چه صورت قراره باشه

تعداد درسهایی که قراره تو تابستون شروع کنید رو به ترتیبی بچینین که اون درسها هدف شما واسه کسب بالاترین درصد ممکن شن به شکلی که هر دوره مطالعاتی مرور و تکرار کنین

تحت هیچ شرایطی از مطلب و موضوعی سرسری رد نشین

من سال اول یک مشکل بزرگ که سر جلسه داشتم این بوده که صورت سوال ها کاملا واسم آشنا بودن ولی روی روند حل شون اصلا تسلط نداشتم 

این عاملی میشه واسه استرس سرجلسه و اینکه نتونین به مطلوب تون برسید

در حل سوال ها و بررسی درسنامه ها حتما دست به قلم شین و تحت هیج شرایطی مطلبی رو با مطالعه چشمی ازش نگذرین

نکته مهم بعدی داشتن اعتماد به نفسه

امسال رو از منظر یک سال برای کسب تجربه بهش نگاه کنین و مطمئن باشید با یک اقدام خوب به هیچ عنوان شکستی در مورد سال گذشته در زندگی تون حس نخواهد شد

همت تون رو بیشتر

دسترسی تون به ادوات حواس پرت کن(اینترنت، گوشی و...) رو کمتر

تضعیف روحیه به هیچ عنوان

تست زدن خیلی زیاد

ساعت مطالعاتی نسبتا بالا و بدون تغییر (سینوسی درس نخونین)

و در صورت نیاز به رفتن به کلاس حتما اقدام کنین

اثرات منفی عدم نتیجه بر زندگی انسان ها خیلییی بارزه!! بعضی وقتا میشه واسه داشتن عزت نفس و قادر بودن در انجام کارها سرمایه گزاری کنیم

تعداد زیادی از بچه ها مثل اوایل مطالعه من نسبت به کلاس گارد میگیرن 

نمیخوام بگم رفتن به کلاس واجبه ولی وقتی که میدونین در رسیدن به هدفتون کمک کننده اس حتما برید

به عنوان نکته آخر :

مطمئن باشید زندگی خیلییی عمیق تر از این به ظاهر شکست هاست 

یک یا علی بگین و خاص درس بخونین

موفق باشید