سلام دوستان

امروز یک سری از دوستان پیامکی با متن زیر دریافت کردن...

با توجه به مسدود شدن دسترسی های شما، شماره شناسنامه و کد ملی موقت شما جهت دسترسی به سامانه "اعلام نتیجه اولیه" و "انتخاب رشته": 

*********

در صورت هرگونه سوال از فرم زیر اقدام کنید:

http://request.sanjesh.org/noetrequest/BugReport.aspx


و بعد از این که بچه ها با سازمان ارتباط برقرار کردن متن زیر رو دریافت کردن...


با سلام 

با توجه به مدارک و مستنداتی که در اختیار سازمان است، احتمالا فردی با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی تعدادی از داوطلبان، اقدام به ایجاد پروفایل های جعلی در این سامانه کرد و درخواست هایی نیز از طرف داوطلبان ارسال نموده است که پس از شناسایی، دسترسی نامبرده مسدود شد. ولی با توجه به اینکه این اقدام، سواستفاده از اطلاعات شما است، شما باید شخصا از طریق پلیس فتا پیگیری کنید؛ و سازمان سنجش برای جلوگیری از سواستفاده احتمالی با ارسال درخواست های جعلی و ...، شماره شناسنامه و کدملی شما را موقتا تغییر داده است تا صرفا داوطلب (مالک شماره تلفن همراه اعلام شده در زمان ثبت نام) امکان مشاهده اعلام نتیجه و همچنین انتخاب رشته را داشته باشد و سایر درخواست های دریافتی با مشخصات صحیح مسدود شده است.(سایر اطلاعات مانند شماره پرونده، داوطلبی، نام و ... تغییر نکرده است) همانطور که گفته شد این مساله موقتی است و باید شما تا پایان تیرماه نتیجه پیگیری قضایی را به سازمان اعلام کنید. در غیراینصورت این سازمان نسبت به مسایل و مشکلات اتی، مسیولیت و همکاری نخواهد داشت. 

با سپاس



حالا قضیه چی بوده!؟

اون جور که بچه ها میگن گویا تعدادی از داوطلبین نتونستن به بخش پاسخگویی سازمان در زمان اعتراض ها دسترسی داشته باشن و بهشون اخطار میداده که شما قبلا با این اکانت وارد شدین در صورتی که اصلا چنین چیزی نبوده؟

گمانه زنی که میشه اینه:

احتمالا یکی از موسسات با در دست داشتن اطلاعات داوطلبین اقدام به وارد شدن به اکانت شون رو داشته و سعی کردن تا اعتراض خودشون رو به جای بچه ها وارد کنن!!!

چون هرکس که این مشکل رو تا به الان داشته از خدمات این موسسه خاص استفاده می کرده!!!

فعلا این ها گمانه زنیه

شما دوستان هم لازمه که به پلیس فتا مراجعه کنین و شکایت خودتون رو مبنی بر وارد شدن به حریم خصوصی تون عنوان کنین تا مجرم و یا مجرمین مشخص شن!!!

بخدا من نیمدونم چرا اینجوری میکنن

همه دارن از این فضای متشنج سو استفاده میکنن!!!

نظرات با نام موسسات خاص تایید نمیشن پس اگه صحبتی دارین بدون نام موسسه ای خاص باشه تا ببینیم در نهایت چه خواهد شد!!!


لازم به ذکره که این مشکل فقط مربوط به برق نبوده و در رشته های دیگر هم این مشکل وجود داشته!!!