به پیشنهاد خیلی از دوستان تو pv مجبور شدم متن 4 رو با این سرفصل شروع کنم...

اساتید معرفی شده تنها دلیل معرفیشون خوب بودنشون بوده و من تنها نظرمو تو این مسیر خدمتتون اعلام میکنم

اگه دوست داشتین میتونین این راه رو انتخاب کنین💠💠

دروسی که میتونم روشون مانور بدم فقط مختص گرایش های الکترونیک و مخابرات و بعضا کنترل میشه و در دروس قدرتی بنده هیچ سر رشته ای ندارم

1ریاضی : بهترین و جامع ترین کتاب همراه با کلاس این درس متعلق به مهندس کریمی میدونم

کتابی فوق العاده حرفه ای که همه تیپ سوال توش وجود داره اگه این کلاس رو برین و کتاب رو هم کامل و دقیق بخونین بعید میدونم به در بسته ای بخورین

البته کتاب امیرعلی مومن زاده هم خوبه ولی ایشون کلاس خصوصی ندارن

2مدار : به هیچ عنوان شک نکنین که بهترین رفرنس حال حاضر مدار کتاب دکتر زرگر است اگه وقت و موقعیت تو کلاس های این استاد کامل رو داشته باشین مدار رو بهتون قول میدم به خوبی یاد بگیرید (البته با تلاش و کوشش فردی خودتون )

کتاب دکتر زرگر یه پون فوق العاده مثبت داره که تست های تالیفی بسیار هوشمندانه و با یک زیرکی خاصی شبیه تست های کنکورهای سال های قبله

خیلییییی این درس مهمه

خیلییییی

زیاد بخونینش

3کنترل خطی : کلاس کامل و کتاب جامعی تو این درس سراغ ندارم

من خودم کلاس دکتر شیرین آبادی رو رفتم اما به اون چیزی که میخواستم نرسیدم و اصلا فیدبک خوبی واسم نداشت این کلاس

نمیخوام بگم کلاس بد بود بلکه من نتونستم خودمو با مباحث منطبق کنم

متاسفانه تو کلاس دکتر شیرین آبادی اونجور که شایسته مباحث نهایی درس است پرداخته نمیشه مثل نایکوئیست و یا طراحی کنترلر ها

و کلاس خوبی که بچه ها خیلی ازش راضی بودن کلاس دکتر ابویی است

دوستام ازش تو کنکور درصد 50 در آوردن

4سیگنال : بعضی وقتا آدم روی خوب بودن یه کتاب و یه استاد به ایمان میرسه

من تو درس سیگنال به ایمان رسیدم که بهترین کتاب و کلاس کنکور در حال حاضر کلاس ها و کتاب مهندس تقدسی است

شک نکنید

هر کسی هم که بخواد این حرف منو رد کنه واسش دلایل مستدل میارم

5الکترونیک : کلاس مهندس ایمانی بهترین کلاسه و کتاب مهندس اسلام پناه بهترین کتاب

البته کلاس مهندس باغستانی هم خوبه ولی راستشو بخواین با احترامی که واسشون قائلم کلاساشون به مهندس ایمانی نمیرسه در حال حاضر

6مغناطیس : بهترین کلاس حال حاضر تو مغناطیس رو مهندس اشرفیان برگزار میکنن