داشتم با خودم فکر میکردم که عنوان متن 12 رو چی بزارم که یاد سال گذشته خودم افتادم و این عنوانو واسش انتخاب کردم

من از شب خیلی خوشم میاد مخصوصا شبای تابستون که هوا فوق العاده اس به همین دلیل زمان مطالعاتی پارسال من جغدی بود یعنی شبها تا 2 و 3 بیدار بودم و صبح ها تا 10 11 خواب و احساس میکردم که این روش حرف نداره و 100 درصد جواب میده!!!

باید بگم سخت در اشتباه بودم🔴🔴🔴

چون اصلا کارم راندمان نداشت

بعد از یه ماه فهمیدم من اصلا درس نمیخوندم فقط زمان سپری میکردم

بچه ها میدونم که ماه رمضون تازه تموم شده و هنوز تابلو زمانی زندگیمون نرمال نشده ولی تو این یه هفته تغییرش بدین

🌀🌀چیکار کنیم؟

صبح ها آلارمتونو رو 9 صبح بزارین و تا شب به هیچ عنوان نخوابید (خواب بعد از ناهار ممنوع) و شب قبل از خواب اگه امکانش بود یه یه ربعی برین بدوین (خواب ظهر تو این هفته فقط ممنوع و اگه ازون دسته آدمها هستین که نمیتونین نخوابین، بخوابین اما حداکثر حداکثر یه ساعت، ولی تو این هفته خواب ظهر ممنوعه ⛔️⛔️⛔️)

اگه نمیتونین و یا امکانش وجود نداره توخونه یه کار سخت و انرژی در آور انجام بدین (دراز نشست ، شنا، و یاهر کار دیگه ای که با سکوت باشه و همسایه ها رو آسی نکنه)

این کار باعث میشه شما خسته بشین و به محض رفتن تو رخت خواب، خوابتون ببره 💤💤💤 (فقط قبلش یادتون نره ساعت روز بعدو رو 8:30 دقیقه کوک کنین)

به همین ترتیب جلو برین تا شنبه هفته دیگه ساعت بیدار باشتون 7 صبح بشه و شبها تا 12 خواب باشین

چرا میگین شبها کارمون راندمان نداره؟ ما که خوب درسو میفهمیم شبها 😕😕 (شبهای امتحان دانشگاه یادت بخیر 😅😅)

ببینین حافظه ما آدما یه حالت کوتاه مدت داره یه حالت بلند مدت و با توجه به سرفصل های بالای دروس تو کنکور ارشد برق لازمه که ما فقط امیدمون به حافظه بلندمدتمون باشه!

📌تحقیقات نشون داده که شبها قرارگیری آموخته ها روی کوتاه مدت خیلی خوبه ولی بلند مدت نه!!!

اگه واقعا هدفتون کسب رتبه های خوبه این تئوری مطالعه رو پیش بگیرین

درضمن شاید بعضی از عزیزان شرایط کاری بهشون اجازه نده این روشو جلو ببرن:

واسه این دوستان باید بگم که این روش روی 96 درصد آدما جواب میده اما در صورت نبود شرایط برای اجراش خودتونو جزء اون4 درصد بدونین چون چاره ای نیست

پس بچه ها واسه هفته دیگه ما حدود 14 ساعت بیداریم ازین مدت حداقل حداقل 7 ساعتشو درس بخونین (تا آخر تابستون)

تمرین کنین هیچ کاری غیر ممکن نیست

موفق و موید و پیروز بشید