امروز نتایج کنکور سراسری اعلام میشه و دیروزم رتبه های برتر اعلام شدن

تو اقوامتون و اطرافیانتون افرادی هستند که الان استرس دارن و نگران رتبه و آیندشونن

این شرایط به همین منوال هست تا زمان اعلام اون وقت یه عده شوکه میشن یه عده دپرس میشن و یه عده هم بال در میارنو و برخی واسشون تفاوتی نداره

من با هیچ کدوم از دسته های بالا الان کاری ندارم خطابم به اون دسته است که رتبشون بد شده و تنها عامل اون خودشون بودن

کم کاری شون بوده

عدم داشتن برنامه زمانی شون بوده

اونایی که وقتی دوستاشون ممتد و با انگیزه داشتن درس میخوندنو و اونا تو اینستا لایک میکردنو و کامنت میذاشتن

اونایی که همه جار زدن من دارم درس میخونمو تو اتاقشون داشتن کلش بازی میکردن

حال این افراد وحشتناکه

چون من سال اول داشتم داشتم این حالو و واقعا داشتم دیوونه میشدم

و یا اون افرادی که بار علمی شون کم از نفر اول نداره ولی متاسفانه یاد نداشتن چیکار کنن

به یکی از بچه ها میگم چرا آخه درس نمیخونی؟(پسر بودن)

میگه :

حالا سال دیگه ام یکی از سالهای خداست

نکنین بچه ها

سال دیگه نمیدونین چقد شرایط مناسبه

معلوم نیست که چی پیش بیاد

بچه ها با سرنوشت زندگیتون بازی نکنین

شروع کنین و واسه تغییر در روند زندگی, خودتونو آماده کنین

سستی و کسالتو کنار بزارین

بهتون قول میدم که سال دیگه اردیبهشت از تموم وجودتون به خودتون افتخار میکنین و زمانی که فلش بک بزنین به این روزهاتون میگین عجب روزهای خوب و شیرینی بود

من نمیدونم کدوم دانشگاه درس میخونین و یا خوندین

من میخوام شما باور کنین که سال دیگه مهر تو یک دانشگاه دولتی تهران دارین ارشد میخونین

من بهتون ایمان دارم

شما میتونین

تموم شرایط فراهمه واسه تلاش و عرق ریختن خدای نکرده جوری نشه سال بعد گریه هاتون این عرق هارو جبران کنه

خدا اون روزو واسه هیچ کدومتون نیاره

انشاالله 🙏

موفق باشید دوستان فرهیخته و با استعداد من 🌟🌟🌟