سلام بچه ها صبح جمعتون بخیر

خوبین؟

متن شماره 14 رو به خاطر اهمیت بالای میتینگ های برگزار شده با این اسم نام گذاری میکنم

به من تو جمع بچه ها اینقد خووووش گذشت که نگو 😃

با بچه ها قرار گذاشتیم بعد از کنکور پاشن بیان منو یه کتک مفصل بزنن😅😅😅😅

اول از همه جا داره تشکر کنم از دوستانی که تو جمعمون هستن و آیندشون واسشون مهمه

اونایی که اومدن موسسه سر ظهر ,سر صبح (😉 ) , عصر و ...

دستتون درد نکنه

امیدوارم به شما هم به اندازه من خوش گذشته باشه 😚

یه گزارشی رو خدمت دوستان گلم که امکان شرکت نداشتن و یا حال نداشتن که پاشن بیان تقدیم میکنم تا فاصله انگیزشی شما با شرکت کنندگان زیاد نباشه 😎

من خروجی کارو خدمتتون عرض میکنم و اگه بچه ها این مساله رو تایید میکنن حتما گزارشی از میتینگ ها (در حد 3 خط ) واسه تکمیل صحبت هام بدن

🌟اول چیزی که بچه ها دیدن این بود که رتبه های زیر 100 کنکور یکین عین خودشون چه بسا زشت تر , بدتیپ تر , داغون تر و ... 😕

پس بچه های ولنجک تهرون این رتبه هارو نمیارن

🌟به جرات میتونم بگم همگی شون در حال حاضر بیدارن و انگیزه فوق العاده ای دارن

🌟درسهاشونو مستمر و بدون وقفه میخونن تا روز کنکور چون تکنیک بلدن

🌟برنامشون پویاست (شبکه پویا نه 👶👶 برنامه پویا📝 )

🌟دیدشون وسیع تر شده

🌟از خودشون توقع بی جا ندارن

🌟واسه تک تک لحظاتشون ازرش قائلا

و ...

که بقیه رو نمیشه مکتوب کرد

کلی بگم

بچه ها لطفا از بخش کلیدی کار که مدیریت زمان هست غافل نشین

درسته بار علمی کار بسیار مهمه ولی بحث مدیریت رو فراموش نکنین

خیلی صحبت ها شد و کم و کیف بیشتر این میتینگ هارو فقط بچه هایی که اونجا بودن میتونن بهتر بگن چون من که میرم بالای ممبر حالیم نمیشه دارم چی میگم 😅

ما هدفمون فقط و فقط موفقیت شماست

اگه مخالف و برعکس اینو تا الان نشون دادیم خب بکین

خلاصه میکنم صحبت هامو

📌به طور کل تو میتینگ ها حرفایی رو زدیم که نمیشد اینجا زد یا بهتر بگم ما اینجا فقط میتونیم حرفایی رو بزنیم که 173 نفرتون توش مشترکین

اما اونجا جمع 5 نفره و صمیمی ایجاب میکرد که بحث رو تخصصی تر ببریم جلو

جمعه تون بخیر و خوشی بگذره

به امید موفقیت روز افزون شما عزیزان





دانلود