🔴  جوابیه سنجش به خبر خبرنامه دانشجویان ایران درباره وجود اشتباه در سوالات کنکور ارشد


🔹 با توجه به موارد مذکور بدیهی است در خصوص رشته ی مهندسی برق که در این گزارش به آن اشاره شده است نیز مطابق روال فوق اقدام شده است و کلید اولیه اعلامی  ملاک تصحیح نمیباشد.


🔸 با تغیر رویکردها در سنوات اخیر و به منظور شفاف سازی، کلید نهایی به همراه پاسخ نامه نهایی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد همراه با کارنامه ی اولیه در دسترس داوطلبان قرار میگیرد که این امر در آزمون سال 1395 نیز انجام میشود وداوطلبان میتوانند نسبت به مشاهده ی پاسخ، کلید مریوط و حتی محاسبه ی نمره ی خود در هر درس اقدام و آن را با نمره ی مندرج در کارنامه تطبیق دهند.


🔹 مواردی مانند گزارش خبرنامه ی دانشجویان ایران و آنچه در سامانه ی دریافت نظرات ثبت شده، سایر نظر اساتید، داوطلبان و ... از طریق منابع مختلف (مکتوب-اینترنتی و حضوری و ...)جمع آوری و در اختیار اساتید و طراحان قرار میگیرد  که بر اساس بررسی های به عمل امده تاکنون ایرادات مندرج در گزارش فوق در پنج مورد تایید نشده و در دو مورد نیز قبل از این گزارش نتیجه ی بررسی اساتید مبنی بر اصلاح کلید بوده است که به درستی به آن اشاره شده است  در خصوص دو سوال دیگر نیز این سازمان در حال اخذ نظر سایر اساتید از دانشگاه های مختلف کشور میباشد که نتیجه ی بررسی نهایی در کارنامه داوطلبان درج خواهد شد.

متن کامل خبر : http://yon.ir/mxpF