خیلی از بچه ها این روزها ازم میپرسن :

🔵روزی چند ساعت درس بخونم میتونم تموم کنم مباحثو

🔵کدوم درسهارو در اولویت قرار بدم

🔵چرا درسهارو نمیفهمم

🔵من انکیزه لازم واسه این کنکورو دارم

🔵کدوم کتابها خوبن

🔵من رو حل سوالات خیلی ضعیفم

🅰شاید خیلی از سوالات بالا تو ذهن تک تکتون به وجود اومده باشه

راستشو بخواین من جواب دادم ولی نه جوابی که کارشناسی شده باشه

جوابم بیشتر شبیه یه قرص استامینیفون💊 بوده که دکترا واسه همه چی تجویز میکنن و متاسفانه امکان تجویز بهترین راهکارها وجود نداشته

طبیعیه این مساله

ببینین 👀

یه نفر میاد از شما که مهندس برقین سوال میکنه میگه :

یه وسیله برقی چقد توان مصرف میکنه

شما چی جواب میدین ؟

مسلما میگین :

💡خب اون وسیله چی هست؟

💡برق مصرفیش به چه صورته؟

💡چقد از روز ازش استفاده میکنین؟

💡برچسب انرژیش دارای چه لولیه؟

و ...

میبینید 🔋🔋🔋🔋

🔎ما واسه هر کار اصولی نیاز به یه سری اطلاعات دقیق تو اون زمینه داریم

حالا قراره تو یه مشاوره کامل به چه مسائلی بپردازیم :

1ارائه برنامه مطالعاتی مدون

2بررسی هفتگی وضعیت درسی

3جلسات مشاوره ای و انگیزشی

4حل سوالات کلیدی دروس مهم

5رصد کامل و دقیق ساعت مطالعاتی

6بررسی دقیق تمامی روحیات و شرایط تا روز کنکور

7ارائه مشاوره در زمینه انتخاب رشته

8برگزاری جلسات حضوری در هفته با داوطلب

9و خیلی امکانات دیگه که انشاالله در ادامه خواهید دید

یه سوال کلیدی که واسه همتون پیش اومده ...

مگه ما کوشاییم که بهمون زنگ بزنین مامانمون داد بزنه بگه

کووووشا جان پشتیبانت؟

راستشو بخواین منم قبلا همین فکر شمارو داشتم تا اینکه سال گذشته یه هفته مونده به کنکور بریدم

کلا بیخیال شده بودم

هیشکی نبود باهام صحبت کنه و بهم انگیزه بده

باور کنید داشتم همه چیمو از دست میدادم

تا این که یادم اومد به یکی از دوستام (به نام امیرهوشنگ فریور ) که تو شریف درس میخوند زنگ بزنم و باهاش صحبت کنم بخدا قسم مکالمه 10 دقیقه ای من با ایشون زیروروم کرد و من تو اون یه هفته انگاری جون تازه گرفتم و حالا هم میبینید این شد

سرتونو درد نیارم

بعضیا هستن که مادر زاد استادن

خیلیا هم هستن مادر زاد خودمختارن

خیلیا هم هستن و

که غرورشون اجازه نمیده در باره مشکلاتشونو با کسی صحبت کنن

و بعضیا هم واسشون رتبه 1 تا 10000 فرقی نداره

من صحبتم با اونا نیست

اگه واقعا واسه 365 روز سالتون ارزش قائلید من بهتون این روشو پیشنهاد میدم

لازم به ذکره که ما تو این زمینه پیشتازیم و ایشالا با شماها امسال قراره غوغا کنیم

پس اگه فک میکنین آیندتون واستون مهمه واسه این طرح با آقای حسن دخت ارتباط بگیرین

ممنون

شبتون بخیر

موفق و پیروز باشید

تموم تلاش شبانه روزی ما واسه نتیجه گرفتن شماست

بدرود