امروز کمتر تو گروه بودم و داشتم با خودم فکر میکردم که چرا بعضی اوقات نمیخوایم ما انسان ها به حقوق دیگران احترام بزاریم

چرا باید تو شرایطی خودمون توش هستیم دیگران رو به اون تعمیم بدیم؟؟؟

چرا منی که واسم ارشد مهم نیست یا اینکه یه زمانی مهم بوده و الان نیست به شرایط دیگران احترام نزارم؟؟؟

بچه ها نمیخوام استرسی تون کنم اما شما 6 ماه خاص تو زندگیتون دارین

بچه ها بخدا هنوز کار هست

بچه ها باور کنید هنوز هم تو کشور ما آینده روشن هست

به حاشیه ها توجه نکنید

💠💠💠رویاهاتونو زندگی کنید💠💠💠

⛔️⛔️⛔️یه سری افراد هستند تو گروه که قصدشون شرکت تو کنکور ارشد مهندسی برق سال 95 نیست خواهش میکنم واسه احترام به دیگران هم که شده گروهو ترک کنید

میخوام این متن رو ادامشو تو یه کلیپ خدمتتون عرض کنم

هر وقت این کلیپ رو میبینم دگرگون میشم

انرژی میگیرم

ریفرش میشم

❌❌❌❌❌❌بچه ها این کلیپ رو ندیده نزارین❌❌❌❌❌❌❌

این جز بهترین آرشیوهام واسه شما عزیزان بود که میخوام الان واستون ارسال کنم

چرا الان

امروز 17 امه و شما باید تصمیماتونو گرفته باشید

کلاس میخواین برین یا نه

کتاب میخواین بگیرین یا نه❓❓

پس اگه هدفتون مشخصه همبن امروز و پس از دیدن این کلیپ تصمیماتتونو بگیرین

تا اذون نشده ببینین

التماس دعا

DOWNLOAD