متن هام بالای 10 تا شد و بعضیاتون هنوز همونی بودین که هستین (پینیکیو..)

هدفتون از زندگی واقعا چیه؟

چی؟

میخواین مکانیک شین؟

خونه دار؟

یا نه سوپر مارکت بزنین؟

یا اینکه میخواین با تلاش و کوشش و کسب یه موفقیت خوووب دارای منزلت اجتماعی بالا شین و هرجا رفتین همه بگن فلانی اومد؟

ها؟

خیلی ظاهر گرایانه شد؟

پس اینجوری میگم :

میخواین در یک کلام از خودتون راضی باشین یا نه؟

میخواین آیندتونو جوری رقم بزنین که گذشتتون جلوش زانو بزنه یا نه؟

تکلیف خودتون و مارو مشخص کنین خواهشا

میبینی کلیپ گذاشته میشه 2 3 نفر میان تو گروه و نظر میدن و تموووم

بقیه کجان؟

ماه رمضونه حال ندارن ❗️

تلگرامشون دکمه سند نداره ❗️

از ما خوششون نمیاد❗️

اگه اینا نیس پس چیه؟

🔴🔴🔴🔴🔴ببینین دارم یه جورایی اتمام حجت میکنم باهاتون

توافق صورت گرفت و همه خوشحالیم

ماه رمضونم آخراشه

روز بعد از ماه رمضون شنبه است

میبینین؟

هییییچ بهونه ای دیگه وجود نداره

باید درس بخونین

اگه به نحوی فعالیت درسیتونو به ما نشون ندین شرمندتون خواهیم شد

چون هدف ما از شما 100 نفر حداقل 20 تا رتبه زیر 500 ا

اگه به خودتون ایمان ندارین بحثش جداس مهم ابنه که من خودم به شخصه به همتون ابمان دارم که میتونین

فعالیت داشته باشین و الا ریمو میشین

در تکاپو و تلاش باشین و الا ریمو میشین

در ضمن تا کنکور کمتر از 180 روز مونده اگه میانگین روزی 5 ساعت درس بخونین میشه 900 ساعت بهتون قول میدم فقط با این ساعت مطالعه زندگیتون متحول میشه

🔲🔲🔲🔲آقای صداقت من میخوام درس بخونم ولی نمیشه؟ 😢😞😢😞😢

اقدامات زیر رو انجام بدین شک نکنبن میشه :

💠هرچی نرم افزار شبکه اجتماعی دارین پپپپپپپاااااککککک (به جز تلگرام )

وایبر

تانگو

لاین

تیک تاک

اینستا

یا هرچییییی که هست و نیست پاک کنین

💠هر گروهی که تو تلگرام هستین ازشون خارج شین (به جز گروه های کنکوری )

گروه جک

فامیلامون

فامیلاشون

و یا هر گروهیی که هست

💠هرچی بازی تو گوشیتون دارین پااااااک

کلش

ملش

فروت کرفت

خروس جنگی

انگری بردز

یا هر بازی دیگه ای

کلا میخوام با گوشی تون ور نرین

من پارسال تا برج 8 همینجوری بودم

بیس دقیقه درس میخوندم و باز دوباره گوشیمو برمیداشتم

یه روز اعصابم به هم ریخت ریست فکتوریش کردم و کل موجودی مو پاک کردم

بخدا جواب میده این روش

میدونم سخته ولی قرار نیست به شما امسال خوش بگذره

صحبتامو جمع میکنم

ما از دادن خدمات مجانی و مفت به شما هیچ منتی نداریم تنها چیزی که ناراحتمون میکنه اینه که با این همه خدمات یه عده هنوز به خودشون نیومدن

اگه یه خورده بیانم تند بود دلیل دارم خودتون سال دیگه واسه امواتم فاتحه مبخونین

واسه اینکه فعالیتتونو نشون بدین و ما بفهمیم که شما ربات نیستین و یه موجود زنده پشت اسمتونه یکی از کارای زیر رو انچام بدین :

یکی از دوستاتون که امسال میخواد کنکور بدرو به گروه اضافه کنبن

یه بیوگرافی از خودتون تو پی وی به من بدین (اسمتون و هدفتون کدوم دانشگاهه و کلا دارین چیکا میکنین؟)

تا جمعه اگه یکی از کارای بالارو انجام ندین از گروه حذف میشین

موفق باشین