سلام دوستان عزیزم

حالتون خوبه؟

خداروشکر

حال من؟

شما خوب باشین منم خوبم

میبینم که فوق العاده دارین درس میخونین و اوضاع بروفق مراده

الحمدلله

ولی بعضا دیده میشه برخی داوطلبین نگرانن

دل آشوبن

هنوز باور نکردن که میتونن با همین درس خوندناشون و کلاس رفتناشون به مطلوبشون برسن

و این شده یک استرس همه روزه واسشون متاسفانه

این متنو نوشتم که اگه در بین شما دوستای خوبم کسی با این شرایط رفتاری وجود داره یکم آروم بشه

ان شا الله

ببینید بچه ها

میخوام یکم بحثو سنگین ببریم جلو

زندگی جذابه چون نتیجه اون نامعلومه

بعضی اصطلاحات تو این زمینه هستن مث

قسمت

شانس

تدبیر

مصلحت

که واقعا معانی متفاوتی تو هر کدومشون نهفته است و اصلا ما به معنای اینها کار نداریم

یک باور قلبی دارم

🔰 که هر چی تلاش کنی به همون اندازه نتیجه میگیری

⚠️شاید بگین من پارسال خیلی خوب بودم و نتیجم شایسته تلاشم نشد؟

🚧همیشه اون چیزی که ما فکر میکنیم واقعا درست نیست

تو قرآن داریم :

💮💮💮💮💮💮💮💮

 

 عَسی أن تکرَهوا شَیئاً وهو خیرٌ لکم وَعسی أن تُحِبّوا شیئاً وهو شَرٌّ لکم[1]

 

 چه بسا شما چیزی را دوست دارید، از این جهت که به ذائقه شما گواراست یا به منافع مادّی شما لطمه ای وارد نمی کند، بلکه اثر مثبتی هم نسبت به آن دارد؛ ولی در حقیقت آن چیز به حال شما ضرر دارد و خیر نیست.

💮💮💮💮💮💮💮💮

 

من این مساله رو باور نداشتم تا این که واسه خودم پیش اومد خودم درکش کردم و اگه بخوام برگ برنده هامو واسه قبول نشدنم تو سال اول بگم همتون میگین من میخوام سال دیگه کنکور بدم !!!

ولی اصلا قصدم از بیان این صحبت ها این نیست

بلکه میخوام بگم :

تلاش هیچکس رو زمین نمیمونه

یه وقت هست که خداوند (یک قدرت بینهایت) میخواد مارو با راه های متفاوتی به مقصود برسونه ولی شما این وسط هیچوقت متضرر نمیشین بلکه اگه اسکیل زمانتونو تغییر بدین خواهید دید بهترین ها مال شماست

صحبتهامو با انسجام بیشتری جلو ببرم :

ما هیچ وظیفه ای به جز درس خوندن و تلاش بی وقفه نداریم و باید هرچی داریم بزاریم تو گود

و شک نکنید خدا اجر و پاداشتونو خواهد داد

توکل کنید و استرس هاتونو بزارین کنار تا با آرامش درس بخونین

ما اومدیم تو این دنیا تا بهترین ها نصیبمون بشه و شک نکنید شما لایق بهترین هایید

رتبه های برتر هر ساله یکی مث خودمونن که فقط با تلاش و مطالعه زیاد و بامدیریت به این مرتبه رسیدن

کارتونو به خداوند واگذار کنید و درس بخونید و هیچ گاه به خودتون استرس راه ندین

بهترین هارو واستون آرزومندم

🌺🌺🌺🌺🌺🌺

موفق و پیروز باشید

🔰🔰🔰🔰🔰🔰

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد