با عرض سلام و ادب خدمت تمامی داوطلبین عزیز

متن شماره 20 مون متقارن شد با اعلام نتایج امیدوارم سال دیگه همتون 20 20 شین

ان شا الله

اول از همه تشکر ویژه دارم از دوستانی که لطف داشتن و به بنده چه تو گروه و یا تو پی وی تبریک گفتن

امیدوارم واستون بهترین ها رقم بخوره

صحبتمو اینجوری شروع میکنم

🕛🕓🕑🕘🕕🕦🕣زود دیر میشه

جمله معروفیه ولی باور کنین حقیقت محضه

حدود 2 ماه و خورده ای میشه که گروه گفتمان رو استارت زدیم تا بتونیم آن چنان که شایسته شما عزیزانه بهتون خدمات بدیم و خداروشکر به جایی رسیدیم که من دارم از تک تکتون درس میگیرم

خیلی شما خوب بودین و هستین

توکل به خدا سال دیگه همین موقع پیش خودتون و خانواده تون و از همه مهمتر خداتون سربلند باشین

لااقل افسوس کم کاری هاتونو نخورین

به خدا قسم پارسال سایت سنجشو باز کردم زده بود

❌❌❌مردود

نمیدونین چه بار منفی ای به وجود من القا شد

نمیخوام بگم آخر دنیا بود اون روز ولی واقعا لحظه ای سختی واسم به یادگار گذاشت

مطمئنم شما با دیدی صحیح هیچ وقت شرایط سال قبل منو نخواهین داشت

هدفمون همین بود

این بود که شما دیگه راهو غلط نرین

نمیدونم چقد تونستیم این پارامتر رو اجرایی کنیم ولی باور کنین هرچی تا الان نیاز بوده بهتون گفتیم

اونی که باید این مسیر رو به پایان برسونه شمایین

شما

به جز بچه های مشاوره خصوصی اطلاع ندارم وضعیت تون به چه صورته ولی خواهش میکنم تکلیفتونو با خودتون روشن کنین قراره هدفتون چی باشه ملزومات این هدف چیه و ...!

امروز درسهای زیادی توش نهفته است

امروز به شما دید قشنگی از کارتون میده

امروز رو یک نیرومحرکه واسه خودتون قرار بدین

و پیشرفت کنین پیشرفتی که شایسته شماست

چنتا توصیه :

اینقد درگیر حواشی نشین کنکور ساختارش مشخصه اونم کار فردی جانانه میطلبه

لطفا وقتتونو تو گروه های متعدد سپری نکنین و همیشه رو به جلو باشین

من خودم قبول دارم همین گروهم پر از حاشیه اس ولی چاره ای نیست

راحت ترین مسیر ارتباطی بین ما و شما همینجاست

پس انسجام فکریتونو تو کار از دست ندین

⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️

دوستانی که کنکور قبول شدن و یا کلا رویکردشون در زندگی تغییر کرده و قصد شرکت در کنکور ارشد برق 95 رو ندارن لطفا گروه رو ترک کنن تا بتونیم کارو با انسجام بالاتری جلو ببریم

سپاسگزارم

⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️

کلیپ رویا (Dream) رو اکثرتون دیدین واسه این روز خاص چند روزی درگیر زیرنویس کردن کلیپ جدیدی تو همین زمینه بودم با نام Believe لطفا خوب نگاهش کنین

خوب خوب خوب

امیدوارم واستون بهترین ها رقم بخوره

تمام مزد و اجر کار من زمانی به حساب دلم واریز میشه که سال بعد همتونو تو بالاترین مدارج علمی ببینم

ان شا الله

موفق باشید




BELIEVE