سلام دوستان و داوطلبین عزیز

عیدتون مبارک

 موضوعی که میخواستم بهش بپردازم چیز دیگه ای بود که به دلیل اهمیت این مساله که واقعا یک معضل اساسی به شمار میاد با همدیگه بررسیش میکنیم

💠💠💠💠💠

بدون شک دوستانی که مصمم اند توی کار راحت خودشون رو بالا کشیدن و خیلی از صحبت های مطرح شده رو به عینه دیدن

اینکه هیچ فصلی تابستون نمیشه

اینکه وسواس باعث دلسردی میشه و و و ...

لطفا صحبت های توی این متن رو هم از بنده بدون اثبات بپذیرید چون یک معضل کلیدی به شمار میاد

🔰🔰🔰🔰

موسسات و سازمان های کنکور ارشد در فضای مجازی تلگرام اکثرا در یکی دو ماه اخیر گروه تشکیل دادن و تعداد زیادی از داوطلبین خوب و حرفه ای در این گروه ها عضون

عضویتی که متاسفانه با گرفتن فیدبک از بچه های مشاوره خصوصی تنها بار منفی رو به داوطلب منتقل کرده تا اینکه بخواد مفید باشن

اینکه میبینین نیستم و فعالیت گروه ها کمه یک دلیل داره

نمیخوایم

⛔️درگیر حواشی شین

ما بدون منت که چی عرض کنم با افتخار تجاربمون رو در اختیارتون گذاشتیم و همچنان درخدمتیم

⛔️ولی درگیر حواشی نشین

باور کنید بعضی از داوطلبینی که نظرات رو تو این گروه ها مطرح میکنن تکلیفشون با خودشون و آیندشونم مشخص نیست

اگه گروهی هست که با مدیریت قوی تنها اساتید معروف و یا رتبه های برتر تجاربشون رو در اختیارتون میزارن فوق العاده است اما این که بدون مدیریت بحث جلو بره تنها فردی که ضربه میخوره شمایید

⛔️⛔️⛔️⛔️

شما ...

خودتون بهتر میدونین که کنکور ارشد مخصوصا برق کلا حاشیس

من خودم با این تلگرام مشکل دارم

و اگه به دلم بود کل گروه هارو میبستم ولی تنها راه ارتباطی ما با شما فعلا همینه

یک وسوسه ای وجود داره که بعد از نیم ساعت مطالعه شمارو به سمت چک کردنش میکشونه باور کنین این شیوه آینده مشخصی واستون نخواهد داشت

اینکه دوستان میگن چیکار کنیم تا متمرکز شیم و درس رو خوب بفهمیم کار رو از این نظر مورد بررسی قرار بدن

تلگرام فقط یکیشونه

هزاران هزار نرم افزار دیگه هم هست که تمرکزتون رو با خاک یکسان میکنه

❌❌❌

نمیخوام الکی بهتون امید بدم بیاین روراست باشیم

با این شرایط فعلی که خیلی از زمان شما عزیزان در فضای مجازی میگذره سخت میشه به نتیجه مطلوب رسید

من میشناسم افرادی رو که از صبح تا شب وای فای گوشیشون روشنه و توقع زیر 100 هم دارن

⚠️⚠️⚠️⚠️

باور کنین هرچی واسه ارشد و موفقیت شما عزیزان بود گفته شده و در ادامه هم من و تیم مشاوره تا جای امکان تمام وقت درخدمتتون هستیم

چون میدونیم شما بهترینین

من روی جشن بعد از اعلام نتایج حساب باز کردم

لطفا درگیر حواشی نشین که ...

صحبت هامو جمع میکنم

میدونم الان به انرژی مثبت نیاز دارین ولی اول باید این انرژی منفی رو از خودتون دور کنین تا بعدش صحبتامون موثر واقع شه !!!

 

پیشنهاد :

 

اگه به دنبال بهترین هایید فعالبتتون در فضای مجازی رو به حداقل برسونین

من منکر ارتباطات نیستم صحبت من اینه که حساب شده استفاده کنین

گروه هایی که کاربرد ندارن و تنها استرسی تون میکنن ازشون خارج شین

 

سوال رو خودتون و از روی کتاب حل کنین چون بالاخره کنکور به این شیوه است

 

💠امیدوارم به عظمت و بزرگی این شب عزیز در این امتحان پیش رو که میدونم آسایش تون رو ازتون گرفته موفق و پیروز خارج شین

تموم آرزوم همینه

به امید بهترین ها واسه شما که بهترینین

موفق باشید